
Netflix przygotował dla fanów niespodziankę – wkrótce otworzy specjalne parki rozrywki, do których wstęp będzie całkowicie darmowy. Zwiedzający przeniosą się do świata swoich ulubionych seriali i poczują się jak bohaterowie na ekranie. To pierwszy taki projekt w historii platformy, a zainteresowanie jest ogromne. Zdradzono szczegóły otwarcia.

Netflix otwiera darmowe parki rozrywki
Gigant streamingowy otworzy pod koniec 2025 roku swoje pierwsze parki rozrywki w dużych centrach handlowych. Pierwsze lokalizacje zostaną otwarte w USA. 12 listopada ruszy Netflix House w King of Prussia Mall na przedmieściach Filadelfii. 11 grudnia nastąpi natomiast otwarcie w Galleria Dallas, a kolejna lokalizacja powstanie w 2027 roku bezpośrednio przy słynnym Las Vegas Strip.
Odwiedzający będą mogli zanurzyć się w świat seriali Netflix. Na ponad 9300 metrach kwadratowych fani Netflix przeniosą się do światów takich hitów jak „Wednesday”, „Squid Game”, „Stranger Things”, „Bridgerton” czy „Dom z papieru”.
Będzie można stanąć do rywalizacji na arenie „Squid Game”, biorąc udział w śmiertelnej grze „Czerwone – Zielone światło” znanej z koreańskiego serialu. W fikcyjnym Hawkins z „Stranger Things” odwiedzający będą musieli uratować trzech zaginionych przyjaciół przed Demogorgonem z równoległego świata.
Można będzie robić także zdjęcia i selfie z bohaterami seriali takimi jak Królowa Charlotta z „Bridgerton” czy Wednesday. Dzięki „Netflix Virtuals” goście będą mogli sami stać się głównymi postaciami seriali i filmów – w okularach VR przeniosą się w sam środek wirtualnych światów 3D.
Przeczytaj również: Oto „Moments”: wszystko, co musisz wiedzieć o nowej, genialnej funkcji Netflixa
Jak czytamy na oficjalnej stronie, wstęp do „Netflix House” będzie bezpłatny, jednak wymagany będzie bilet. Za niektóre atrakcje Netflix będzie pobierać jednak opłaty. Jakie to będą atrakcje i ile będą kosztować, na razie jeszcze nie wiadomo. Czytaj dalej poniżej

Jedzenie i napoje dopasowane do serialowych hitów
Na terenie parku rozrywki zostanie otwarta restauracja „Netflix Bites”, w której będą serwowane potrawy i drinki inspirowane serialami i filmami. Można będzie tam spróbować m.in. „Stranger Wings” albo koktajlu „The Pink Soldier” z soji i winem śliwkowym. Dodatkową atrakcją będzie minigolf z motywami Netflix (9 dołków) oraz duży sklep z gadżetami dla fanów.
„Wreszcie powstało miejsce, w którym historie Netflix, od których nie możesz się oderwać, stają się rzeczywistością – można je przeżywać, zwiedzać, kupować i nawet smakować. To prawdziwy fandom, który ożywa – można dosłownie wejść do światów, które oglądaliśmy i kochaliśmy przez lata: wyruszyć na epicką przygodę z Straw Hats, przenieść się do Hawkins w Indianie czy napić się koktajlu inspirowanego najnowszą serialową obsesją. Dzięki nowym atrakcjom, które będą regularnie dodawane, zawsze znajdzie się powód, by wrócić” – powiedział Marian Lee, dyrektor ds. marketingu Netflix. „Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprosić naszych nowych sąsiadów z Filadelfii, Dallas i Las Vegas do odkrywania Netflix w zupełnie nowym świetle, wzbogaconym o niepowtarzalny klimat i kulturę każdego z tych miast.”